The more I think the more I wish

2010-11-26 | 15:31:55

Idag har jag inte gjort mycket vettigt alls. Den enda personen jag har pratat med är Eric, och det börjar bli lite ensamt. Som tur är kommer min syster hem snart, weeey. Eftersom jag är uttråkad får ni en rolig lista av mig!

Dagens vill ha: Lite sällskap tack.
Dagens klädsel: Mjukisar, sovtröja.
Dagens frisyr: Slarvig knut.
Dagens händelse: Lämnat fåtöljen två gånger sen nio, för lunch och för toalettbesök.
Dagens planer: Knarka c-vitamin och försöka bli frisk.
Dagens saknad: Värme och sol.
Dagens dummaste: Photoshop som inte ville samarbeta. Löst nu dock!
Dagens sjuka: Jag.
Dagens drog: Satsumas och TVn.
Dagens roligaste: Old spice-reklamen.





Dagens favorit: Jensen Ackles. Hur snygg??
Dagens köp: Inget.
Dagens godis: Inget.
Dagens humör: Psykiskt är det toppen. Fysiskt lite mindre bra.
Dagens ord: Knas.
Dagens låt: Never shout never - Happy




Kommentarer
Postat av: lisachen ♥

sv: Aw :( krya på dig!! :)

2010-11-27 @ 15:26:11
URL: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0