Vampires like it windy

2010-01-09 | 11:52:13



Vampires like it windy. Fint citat från en av världens roligaste tv-serie. Scrubs. <3

Igår var jag duktig och tränade på eftermiddagen istället för på morgonen. Senare, efter middagen, tog jag mig upp till vällingby i detta hemskt kalla väder för att träffa Eric, och även Fanny på ett hörn. Trevligt som tusan var det.
     Idag måste måste måste jag städa mitt rum. Verkligen måste! Så det ska jag göra när jag har ätit frukost. Sen ska jag träffa Malin och Anna. Ikväll blir det mys och film.

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Anna

they sure like it windy.. :)

2010-01-09 @ 13:15:21
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0