Perfection

2010-01-19 | 23:50:02

Först och främst vill jag säga tack för de fina komplimangerna ni ger. De värmer som solen i denna vinterkyla. Tack tack tack!

Idag har jag varit glad som tusan. Har skrattat åt allt. Kan bero på att 1. allt var roligt idag, eller 2. jag fick för lite sömn inatt. Hm. Jag är i alla fall ytterst tacksam för den här dagen, för den har varit perfekt (trots att det var min längst skoldag och trots att jag fortfarande är lite sjuk)! 

Min perfekta dag: (känner inte alls att jag är onormalt positiv...?)
- Missade 116 men två minuter senare kommer en till 116. Snacka om perfekt!
- Rolig filosofilektion.
- Film på engelskan.
- Rolig lunchrast.
- Rolig svenskalektion.
- Rolig historialektion (hej stort ordförråd).
- Roliga raster.
- Buss med Malin och TB.
- TB med TB. Hahaha. Tunnelbana med TB alltså. Haha.
- Extremt rolig kväll med Cornelia.
- Paradise Hotel. Perfekt avslutning på en perfekt dag!




Nu är klockan alldeles för mycket för mitt eget bästa. Och andras bästa kanske.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: hah nej, jag har aldrig sett oth, inte ens ett enda avsnitt :P Ja, det är han verkligen! ;)

2010-01-20 @ 12:17:49
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0