Johannelundstippen

2010-01-17 | 12:08:46




Igår åkte jag snowracer på en gammal soptipp med min fina vän David. Snacka om adrenalinkick! Vi drack även varm choklad och hade pratstund mitt i backen.
     Kvällen spenderades hos Eric med honom, Julia, Malin, Cornelia och Jonny. Vi tittade på film och spelade alfapet.

Idag hade jag massa roliga planer, men min onda syster har smittat mig med halsont. Så jag stannar i sängen i hopp om att bli frisk till imorgon. Lite tråkigt sätt att avsluta en helg på, men däremot kommer jag ha väldigt tråkigt vilket betyder många blogginlägg. Wiho!


Kommentarer
Postat av: Anna

sluta säga att det är mitt fel!!!!

2010-01-17 @ 13:13:49
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0