Life is a party. Crash it

2010-02-20 | 10:20:54




Skönt med helg. Min fredagskväll var som fredagskvällar när de är som bäst; god middag, bra sällskap och en bra film (wedding crashers). Somnade på bussen när jag skulle hem men busschauffören var jättesöt och väckte mig för att fråga vart jag skulle av så jag inte skulle missa min hållplats.
     Idag har jag fullt upp med plugg och tillverkning av en orange klänning för ikväll ska jag och min fina familj på maskerad. Vi ska vara familjen Simpson...

 


Kommentarer
Postat av: Jasmina

mmmmm vi kör nån dag i veckan jag åker ju bort på fredag... när kan du?? puss

2010-02-20 @ 13:46:47
URL: http://wereallnerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0