Return of the dead

2010-12-26 | 22:29:05

Long time no see huh! Jag vet inte var min inspiration tog vägen, kanske försvann den i samband med att julkänslorna tog fart. Hur som... Just nu sitter jag på golvet i vardagsrummet hos mormor och morfar i Lund med pappas nya iPad i knät. Jag har inte riktigt listat ut hur man laddar upp bilder än, men det ska jag nog lösa på något sätt!
    Resten av gänget spekulerar kring Annas oväntade extrema huvudvärk, om det är hjärnhinneinflamation, migrän, influensa, spänningshuvudvärk eller en hjärntumör. Min lilla bebis..... Vet inte om jag vågar sova i samma rum som henne ikväll.
    De senaste dagarna, inklusive julafton, har spenderats med mammas sida av släkten här nere i södra Sverige. Har äntligen fått träffa mina sötnosar Sophie, Ella och Jacob <3. Jag har bl.a. fått promarkers och säsong sju av världens bästa tv-serie så jag och syrran har kollat hittills elva avsnitt samtidigt som jag har försökt lära mig tekniken med dessa underbara pennor.... Ska visa lite sen!



Kommentarer
Postat av: Ninni

ååh vad nice med promarkers!

ladda upp din progress i bloggen vetja!! 8D

2010-12-27 @ 00:35:52
URL: http://eksperimentoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0