Näst sista dagen

2010-12-30 | 22:51:45

Jaha, så nu är det alltså 2010s näst sista dag. Jag förstår inte hur 364 dagar kan gå så sjukt snabbt. Känns som jag hoppar minst en månad fram i tiden varje gång jag blinkar! Januari blink mars blink maj blink juni blink juli blink augusti blink december. Jaha! Det var det det.
          Idag har jag 1. Kört bil med pappa, 2. Fikat med Elias, 3. Lagat Mac n Cheese och känt mig amerikansk, 4. Kört mera bil och 5. Bakat bröd i högklackat. I jäspauserna har jag kollat igenom min egen, min systers och min mammas garderob efter något att fira in det nya året i. Resultat: egen överdel, systers kjol och mammas kofta. Ibland är det väldigt bra att vara många tjejer i hushållet!
          För tillfället väntar jag på att mitt bröd ska gräddas färdigt. Sen blire nybakad nattamacka och sängen. STOR puss.



Förra nyår. Bästa Cornelia!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh vilken fin bild! Hur kom sig baket i högklackat? <3

2010-12-31 @ 00:32:38
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0