Without a doubt

2010-08-17 | 22:33:18

Min gårdag var fett awesome. Kanske inte överdrivet kul att ha samhällskunskap i nästan två timmar, men jag överlevde och hade jävligt roligt emellanåt. Efter första skoldagen mötte jag upp min fina syster varpå vi köpte mat för att sedan sätta oss i kön utanför debaser. Där satt vi i fyra timmar; spela luffarschack och hänga gubben på varandras armar och ben, övade klappramsor, köttade choklad och skrattade tills vi grät.





Drygt tre timmar efter insläppet kom vi ut, genomvåta av svett och höga på livet. Ännu än grym kväll med grymmaste All Time Low <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt ben ser lite småäckligt ut.. Tack för igår syster, att gå på All time low-konserter med dig visar sig alltid bli några av de bästa kvällarna av mitt liv.

2010-08-17 @ 23:46:45
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0