När man är riktigt kissnödig

2010-08-01 | 19:16:52

Då är det jävligt skönt att kissa. Ett av många vackra visdomsord som uppkom i veckan.



Har som sagt varit på Emmabodafestivalen och det finns inget annat att säga än att det var GRYMT. Vi slapp kiss på tältet (vad vi vet...) så David höll sig lugn. Eller gjorde han det? Han blev gal1 av andra orsaker kanske. Nej men som sagt. Som Thomas skulle sagt. Sjuka dygn. Riktigt gott mos måste jag säga.

Dock ganska skönt att vara hemma och slippa blåmärken på höfterna, kissa på riktig toalett och återställa vätskebalansen. Puss och tack för det kalasroliga veckoslutet. Speciellt tack till mina vapendragare, ni är guld värda!


Kommentarer
Postat av: Daiv

2010-08-01 @ 20:00:10
Postat av: David din vapendragare

nu blev det gal1 knas innan, jag blev lite exalterad hehe! känns som jag har blivit det ganska ofta på senaste! nej men det jag ville säga att det suger att man inte kan like'a här. kunde man gjort det skulle jag lätt klickat på den knappen nu!!!

2010-08-01 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0