Återförening

2010-08-02 | 23:58:00

Ja, igår återförenades äntligen the fantastic får efter weeks apart.



Vi bakade morotskaka med glasyr (FROM SCRATCH... eller?), spelade Absolut Överens och tittade på underhållande tv-program. Det var fett värt, trots att jag inte fick många timmars sömn innan jag skulle upp och jobba i morse.

Ikväll sover jag i vardagsrummet (vem vill sova på övervåningen när man kan sova på nedervåningen liksom?). Är nämligen ensam hemma och kan göra precis som jag vill! Det största problemet just nu är dock att komma i säng i tid. Jag är trött, har ont i huvudet och gör egentligen inget vettigt, men av någon anledning stannar jag uppe ändå. Vill väl att något spännande ska hända. Blaah. Nu stänger vi igen den här fabriken! Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0