Weakness

2009-11-12 | 16:31:39

Svaghet. Jo, jag är svag. Ibland får jag för mig att jag är en riktigt stark människa men gång på gång får jag det bevisat för mig att så är inte fallet. Jag gör så mycket saker som jag har bestämt mig för att jag inte ska göra. Och struntar i såndant jag borde göra.
   Sitter vid datorn, som nu, när jag egentligen har bestämt mig för att plugga. Äter massa godis fast jag lovade mig själv att jag skulle sluta med det. Jag vill kunna gå och träna när jag har planerat det, istället för att ligga i soffan och se ett avsnitt av One Tree Hill som jag redan har sett hundra gånger tidigare. Och innerst inne har jag mina starka åsikter, som jag alltid vill stå för och vara stolt över, men ibland händer det ändå att jag håller med den raka motsatsen.
   Jag säger saker jag inte borde säga, gör saker jag inte borde göra. Eller så är det tvärtom. Att jag inte vågar säga de viktiga sakerna, och struntar i att göra det jag helst av allt vill.
   Jag vet inte om det är jag som inte anstränger mig tillräckligt mycket, eller om jag sätter upp helt onåbara mål. Är det brist på inspiration och motivation, eller är jag bara svag? Helt enkelt.
   Jag vill kunna bestämma mig för att jag inte gillar någon, och sedan följa det till punkt och pricka.
Ändå sitter jag här och tänker så dig.


Kommentarer
Postat av: David

Du och jag ska ta en promenad snarast möjligt och reda ut lite saker! Jag har mycket på hjärtat som jag vill säga dig! <3

2009-11-12 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0