There's something about you

2009-12-30 | 23:55:50



Dagen började med en mysig fika med Jasmina. Efter det gick vi runt en stund i Vällingby innan hon lämnade mig. Plötsligt fick jag ett infall och tio minuter senare var jag ett par stövlar rikare. Hihi.

Idag har jag även varit på styrelsemöte, tränat och haft en otroligt bra kväll. Bussresan och den lilla promenaden från bussen med syster höjde kvällen ytterligare ett snäpp. Vi pratade om allt, kan jag försäkra er. Från mössor och buskar, till ögonbryn och bilar. Vi diskuterade även så kallad (enligt oss själva) samtalsteori. Väldigt spännande!


Kommentarer
Postat av: Anna

vi pratade ju om kompostar också! det var typ 50% av hela samtalet

2009-12-31 @ 01:15:10
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0