Malin Wasing

2009-04-20 | 23:42:43



Namn: Malin Anna Wasing
Vänner sedan: Hösten 2005
Det bästa med Malin: Hennes pålitlighet. Jag vet att det jag berättar för henne stannar mellan oss.
Bästa minne: Det finns så otroligt många, men ett av många riktigt bra är nog en av de första gången jag sov över hos henne. Jag tror att det var på påsklovet 2006, och vi kunde verkligen inte somna. Vi hade så mycket att prata om, att vi inte hade tid att bli trötta. Vid halv sju insåg vi att hennes föräldrar snart skulle vakna och åka till jobbet. Vi tänkte att det var bäst om vi försökte sova, men ingen av oss var sömniga på något sätt.
Sedan dess har det på något sätt alltid varit vi två mot världen.

Cred till iCandy.blogg.se som kom på den fantastiska idén Meet-the-Friend.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA det var kvällen när vi läste de arabiska ordspråken om kameler!

2009-04-21 @ 12:44:55
URL: http://wasing.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Nej vad roligt!

2009-04-21 @ 14:52:21
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0