David Tegneborg

2009-04-28 | 18:06:55



Idag har jag fikat med en av mina bästa vänner.

Namn: David Alexander Tegneborg
Vänner sedan: Hösten 2007

Det bästa med David: Han är nog den snällaste jag känner och sätter alltid sina vänner först.

Bästa minne(n): Det fanns en tid för ungefär ett år sedan då vi alltid åt mellis tillsammans i Davids kök. Vi rostade macka efter macka och pratade hela tiden på om allt som fanns att prata om. Skolan, familjen, kärleken och andra tankar och världen och livet. Det var en bra tid må jag säga.


Kommentarer
Postat av: David

Du är en av mina bästa vänner astrid! Och jag har inte glömt den tiden! Du vet att du alltid är välkommen upp till oss för att äta oss ur huset på rostade bröd! :)<3

2009-04-28 @ 21:59:07
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0