You're not worthy of my time

2008-09-22 | 20:09:33

Skolan stryper min kreativitet. Jag har helt enkelt inte tid att vara kreativ när pluggandet tar så mycket tid, och när jag måste vara kreativ, som i art, då saknar jag inspiration. Det finns så mycket jag vill göra, fixa mitt rum, göra om designen här på bloggen, rita. Men tiden räcker inte till.

Nog klagande från min sida, det har trots allt varit en riktigt bra dag. Hur har din dag varit?


Southafrica (hon kallar mig för Sweden) med elefant

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag förstår, man måste få ta sig tid att vara kreativ när man har lust! :) Själv drunknar jag i Antiken och Medeltiden, och då låter det ändå som att ni har tusen gånger mer än oss. Så jag lider med dig. Imorgon ska jag i alla fall träffa Malin och plugga typ hela eftermiddagen. Nu lyssnar jag på Mamma Miamusiken och ska snart sova.

Miss you<3

2008-09-22 @ 21:51:33
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack sak du ha :D

2008-09-22 @ 22:40:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0