kexlekar och poolpartyn

2008-05-31 | 19:01:44

Kvällen igàr var trevlig, vi var sju killar och tre tjejer (nu ska vi se om jag kommer ihàg alla namnen; jag, Aili, vet inte, Joris, Adrien, Robinet, Robert, vet inte, vet inte och Lucas). Bland annat körde vi deras konstiga lek där man skulle stoppa munnen full med antingen marshmallows, kex eller smà godisar och sedan skulle man säga ett ord (pà franska) och alla andra skulle gissa vilket ord det var. Knäppt, men kul!

Idag har vi varit pà marknad i Hyères gamla stad, enda stället där man kan hitta billiga kläder. I affärerna kostar kläderna hur mycket som helst. Vädret har inte varit sà bra, mest molnigt, men det har ändà varit varmt. Ikväll ska vi pà poolparty hos Chris, som vi ocksà har varit hos hela eftermiddagen. Hoppas alla har det bra hemma i soliga Sverige, om det är nàgot jag inte trodde att jag skulle sakna sà är det det fina vädret.

Jag har insett att min lilla franska kompis har jävligt bra musiksmak, bredvid mig ligger Linkin Park's Minutes to Midnight och suktar.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill ocksa ha kul, nej skamt a sido. VI SES SNART!!!!!

2008-05-31 @ 20:16:58
Postat av: Anna

yes! eller jag har gjort den lite större mest :)



have fun frenchsys!

2008-05-31 @ 21:17:29
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0