Stackarn

2008-05-28 | 23:42:28

Det finns så många söta gubbar i världen som det är synd om. Tyvärr. Idag när jag skulle ta bussen till Malin står en gubbe 65+ längst fram i kön för dem som ska på bussen. Först hör jag inte vad han och busschauffören pratar om men sen förstår jag att han inte vill släppa förbi gubben. Chauffören tvingar honom att låta alla andra gå på före och jag tänker liksom att de ska prata om vad det nu var som var problemet och sedan skulle gubben få åka med ändå, men sen när bussen kör ser jag gubben, ensam, lämnad i den stora världen och han får GÅ istället. Hata busschauffören!


Kommentarer
Postat av: Anna

neeeej stackars!

haha, nu har du skapat kategorin ;)

2008-05-29 @ 16:44:53
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0