Kvällspromenad

2008-05-23 | 15:22:58

Min och lillasysters prommis igår kväll var väldigt intressant må jag säga! Äventyret började med att vi gick över två trottoarkantstenar (kan man säga så?) som inte var nergrävda och de vinglade väldigt mycket. Men vi klarade oss. Och sen märkte vi att det var massa luftballonger som var ute och flög, och de var alla jättenära marken. Så vi jagade först en NOKIAballong, men vi hann inte ifatt den. Direkt efter såg vi en ballong som gjorde reklam för margarin, och den gick ner för landning vid starboparken. Så vi sprang efter den och där fick vi se en livs levande luftballong på riktigt nära håll. Det var spännande!

Vid ett dagis hittade vi kissbollen
, som var en gigantisk basketboll. Och anna höll i den! Fett äckligt liksom. Och sen nuddade hon sin kamera och sina nycklar och jag fick ta upp hennes mobil så att den inte skulle bli smittad. Hon petade till och med på mig!

Lägger in bilder från promenaden sen, för just nu sitter jag hemma hos Bitten och väntar på att hon ska bli färdigduschad. Puss människor!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, it was fun. :D

2008-05-23 @ 16:59:53
URL: http://heythereanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0