Härlig onsdag

2008-05-28 | 23:36:22

Det har tagit mig en halvtimme nu att kolla allt på bilddagboken och bloggkoll, för att datorn är så seg, och äntligen kan jag börja skriva detta så jag kan sova någon gång. Idag har jag farit lite hit och lite dit. Bland annat har jag skrivit packlista,  spelat gitarr och sjungit inför publik, planerat ett läger och frågat killarna i klassen om vad som helst. Det var nog det roligaste på hela dagen. Killarna undrade om vi blev kåta av vibrationer av tunnelbanan. Man kan verkligen undra hur man ens kommer på en sån fråga i första taget.

Dessutom, är det som att grundskolan är över för mig nu. Wiho! Har inga mer läxor, prov eller redovisningar och efter imorgon kommer jag inte tillbaka till skolan förrän två dagar innan skolavslutning. Helt underbart! Och bara för att allt är så underbart ska jag bjuda på en bild på min underbart bra vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0