Igår och idag

2008-06-30 | 14:08:51

Igår kväll var jag hos Eric med Malin och Cornelia, och där var även Karin, Staffan och Jocke. Vi kollade på EM-finalen (GRATTIS SPANIEN!) och Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop. Fast jag deckade någon gång i mitten av filmen eftersom jag bara sov en kvart natten innan. Sedan gick jag, Malin och Cornelia hem till Malin och somnade direkt.

Idag har jag inte gjort mycket. Har lagt upp massa bilder på bilddagboken och tvättat lite. Nu ska jag alldeles strax packa min väska till Blekinge, dit vi åker imorgon. Sedan ska jag till Vällingby för att köpa en dator. Wiho!


IDAG FYLLER MIN SYSTER 14 ÅR
! Sedan bjuder jag på lite bilder från igår



 



Kommentarer
Postat av: Anna

yes, yeeey jag fyller år :)

2008-06-30 @ 14:20:34
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0