Äntligen

2008-06-08 | 21:54:11

Woho! Jag har hittat ett trådlöst nätverk, men jag vet inte hur länge det kommer vara tillgängligt. Annars har vi inte haft något internet. Idag har vi legat på stranden tills det blev för molnigt, sen nu på kvällen grillade vi hos en svensk tjej. Som tur var så var det inte bara vuxna där, utan vi fick umgås med lite normala svenska ungdomar också. En av killarna, ska vi gå på samma skola som sen, så det känns skönt att vi kommer känna någon där. Jag gillar inte vår lägenhet så jättemycket, men jag och syster jobbar på att försöka få oss att flytta lite närmare skolan.

Hoppas allt är bra hemma!

Kommentarer
Postat av: August

Hahah okey då nu ska jag försöka skriva om lite roliga saker fast jag har inget roligt att skriva om :\ Det finns bara massa dåligt att skriva om tkr jag. Jag hoppas att det händer lite roliga saker i skolan idag xD Hoppas att du har det bra i turkiet <3

2008-06-09 @ 08:23:10
URL: http://aggish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0