I will be waiting underneath the mistletoe

2008-12-17 | 06:39:10

Det har varit väldigt tomt här ett tag nu, vilket beror på att jag mest har pluggat till mina exams och inte haft så mycket tid för att blogga. Idag har jag dock mina två sista prov och efter det behöver jag inte plugga mer förrän i januari! Är det inte fantastiskt? Ikväll blir det firande av ett födelsedagsbarn, som i och för sig inte fyller år förrän på söndag men som åker till Spanien imorgon och är därför inte här då. Det kommer bli trevligt. Och snart är det jul.
.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har problem med och skicka bilder via mail, kan jag inte adda dig på msn istället och skicka bilder där? :)

2008-12-17 @ 07:19:30
URL: http://angiie.blogg.se/
Postat av: Johanna

du gör fina designer. inte lust att göra en till mig ? :$ (:

2008-12-17 @ 19:21:38
URL: http://yanii3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0